Tuesday, May 17, 2005

Hurra for 17. mai

og borgertoget på Fauske som talte 11 lag og foreninger. Eller forresten, jeg teller ikke med Fauske/Sprint, for de var bare tre-fire stykker. Da kan man heller la være å gå, synes jeg. I fare for å kaste stein i glasshus (som medlem i FKR), bruker jeg som unnskyldning at vårt miljø ikke er like organisert som enkelte andre klubbers. Og dessuten må vi ha ny fane. Så det så.
Ellers kunne første halvdel av 17. mai skilte med såpass mildt vær at man kunne gå med bunad uten cape - uten å fryse hender og føtter av seg. Det var selvfølgelig for godt til å vare, så etter hvert kom regnet og vinden. Dermed ble det ingen softis på meg (angrer bittert, men skal ta det igjen), men eplekake til dessert.
PS: jeg skal forresten ikke kommentere siste runde i Idol annet enn at jeg seiler inn til seier i veddemålet - tror jeg :)

No comments: