Thursday, August 25, 2005

Ny sambo

Jeg har fått ny samboer. Han heter Sverre Breivik, har tykt krøllete hår og sier (litt vel) ofte "Søkki i have'!" På den andre siden av huset har Espen flyttet inn hos Iris, og hun har påtatt seg jobben å være hans verge...
Slapp av, dere som ikke jobber i Saltenposten, jeg snakker om omkalfatringen på kontorene her på huset. På mandag kommer Frank, og da flytter Arild dit jeg satt. I stedet for at jeg bare flytter inn til Iris (enkleste løsning) fant noen lure hoder på at vi skulle stokke litt på kortene. Derfor sitter jeg nå sammen med saltdalspatrioten over alle. Jeg vurderer å kalle kontoret "avdeling Junkerdal og Gjerdal" siden vi jobber mest med Saltdal og Sørfold.
For øvrig har jeg introdusert Sverre for grønnplanten min. Er spent på å se hvor lenge den overlever her. Neida, det skal nok gå bra.

1 comment:

På slakk line said...

Du skal ikke være så sikker på at planten overlever asså....