Sunday, January 01, 2006

Godt nyttår!

Nå er jula - og derved også ferien ubønnhørlig slutt. Det har vært ei fin jul med mange besøk, både ute og hjemme, slekt og venner og litt uteliv. Pluss på god mat og filmer, så har du en komplett oppsummering.
I morra er det tilbake til striskjorta og havrelefsa. Kom arbeidslyst og treng deg på (her skal du motstand finne). Neida, det er med ny giv jeg tar fatt på en ny avtalebok i morra. Nye medarbeidere, optimisme, kreativitet og det at det nærmer seg vår og lysere tider er en god drivkraft.
Godt nyttår til alle fra meg. Ingen nevnt, ingen glemt.

PS: Tenk at det er 2006! For 15 år siden hørtes alle årstall fra 2000 og oppover ut som en fantasifilm fra fremtiden.

4 comments:

Kamilla said...

Hmmm, ting å gjøre før man dør, ja.

Jeg jobber med sakene fra dag til dag.
Som: å surfe (akk, jeg har tryna igjen...(mørkebrunblålilla knær og kvesta nese denne gangen).
Bo i Brasil (det kan godt gjentas før jeg dør).
Lære Portugisisk (vanskelig, men artig).
Tja, det var vel det så langt, men jeg synes jeg gjør det bra i 2006, jeg.

Noen flere som har lagt merke til at dette året heter null sex????

På slakk line said...

Intet nytt under solen for deg med andre ord?

Kamilla said...

Det var det forholdet mellom frekkhet og høyde, ja.

To meter er nok en grov underdrivelse...

På slakk line said...

Dæven jeg har savna deg Milla