Tuesday, February 28, 2006

Hemmelig agent

Som en hemmelig agent hopper jeg rundt på ei øy der små borger ligger innimellom buskas og ved de idylliske strendene. Revolvermenn, roboter og mekaniske hunder er ute etter meg, men jeg overvinner dem med skytevåpen, supersko og fiffige manøvre.

Ja, jeg har fått tak i Secret agent... Det tok meg et par dager å komme meg gjennom alle brettene i spillet, og det var like irriterende som jeg husket å tape like før man hadde klart det. Nå som jeg har erobret hele øya, kunne jeg godt ha tenkt meg å spille videre de to neste spillene i samme sort, men de er selvfølgelig ikke gratis - og neppe å oppdrive nå. Når jeg tenker meg om, så virket det slettes ikke som om det var gått så mange år siden sist jeg spilte spillet. Det er nesten som å sykle - når du har lært det en gang, så kan du det!

1 comment:

På slakk line said...

det ser ut som du sitter fast i det der spillet gitt når du er på nett.. tjhi!