Tuesday, May 12, 2009

Sukkersøtt - utfordring #39


Kom meg ikke så langt at jeg deltok på forrige ukes Sukkersøtt-utfordring, men nå har jeg hevet meg med på ukens konkurranse. Denne gangen skulle vi bruke 5 ulike mønsterark, og det var lettere sagt enn gjort...

Etter litt prøving fram og tilbake, endte jeg opp med et vårlig kort med ei Magnolia-jente som har plukket blomster (takk for stempeltrykket, Nina!).








Tre av mønsterarkene kommer fra My minds eye (Bloom and Grow), mens hvitveisenga og arket med de hvite prikkene kommer fra Maja design (Äntligen). Blomstene er fra Hobbyhimmeen, og så har jeg puttet på noen perler og sommerfugler. Jenta, enga sommerfuglene og "trekronen" har jeg fremhevet med limputer.
Gratulasjonsstempelet er fra Stempelglede. Tror dette blir et konfirmasjonskort!




5 comments:

Nina said...

Så nydelig kort du har laget! Kjempefine farger, og stilig hvordan du har brukt de ulike mønsterarkene :) Ser ut som om hun står i en blomstereng i skogen :)
Flotte detaljer med roser, sommerfugler og perler, spesielt flott med den lille rosen i buketten hennes :)

Klem Nina

Nancy said...

Dette var et kjempe stilig kort!! Fine farger, flott "3D effekt" som om Tilda er i skogen:O)

eba said...

Å, så koselig dette kortet var! :)

Maya said...

Åhhh så flott dette var!
Lekre papirer og så flott satt sammen!!
Og kjempeflotte detaljer!
Klem fra Maya:)

Ann-Tove :o) said...

Så mye fint du har laget!!! Ser at vi kansje blir nødt å bytte litt stempelmotiver ... hvis du ahr lyst :D Vi kan møtes og stemple opp litt :D