Tuesday, April 05, 2005

En hvit hare

Søndag kveld var jeg ute og kjørte bil da en hare hoppet over veien. Jeg tenkte med meg selv at siden en svart katt over veien betyr ulykke, så må en hvit hare bety lykke, og jeg følte meg ganske privilegert der jeg kjørte i vei.
I går var tiden kommet for årets store overraskelse - i negativ eller positiv forstand. Jeg snakker om den forb... skatten. På forhånd var jeg helt overbevist om at jeg fikk baksmell, men tror du sannelig ikke jeg får litt tilbake i stedet? Utrolig hvor glad man kan bli for penger... Og den hvite haren, nå er jeg ikke i tvil om at den betød lykke!

2 comments:

Hesteberta said...

Gjør oppmerksom på at jeg ikke kverket denne haren - som Kamilla Mathisen kanskje ville ha gjort - men at jeg saknet farten slik at den fikk hoppe videre. En slik ærefull handling tror jeg blir belønnet med et snev av lykke.

Fink said...

Hmmm....
Hva er det du insinuerer?

Harer og teddybjørner er to helt forskjellige ting!