Friday, April 08, 2005

Heeeeeeeeeeeeeeeeelg!!!!!!!!

Å, det skal bli SÅ deilig med helg. Og dette sier jeg selv om jeg skal tilbringe deler av lørdag og søndag med mopp og vaskebøtte. Har nemlig sagt meg frivillig (på eget initiativ til og med) til å vaske i Seivåg. Det er jo egentlig bare fordi jeg skal være sikker på at det ser ok ut til det O store Musesleppet 2005 som er 15.-16. april... Hvordan jeg får betalt for dette kan dere jo bare gjette på. Men uansett, helgen starter bra med bursdag og idol-sending i ettermiddag/kveld. Lørdag og søndag går noe med til vasking, men akkompagnert av en lydbok skal det faktisk bli helt ok (må forresten nevne at i går hev jeg meg rundt og vasket alle vinduene i 1. etasje hjemme - BOMBE!!). Ellers i helga blir det kos og sikkert god mat hjemme. Skal ikke i stallen, og det blir faktisk (sorry, Fina) litt godt, i og med at jeg har hatt hesten veldig mye siden før påske. God helg folks!!

No comments: