Saturday, March 21, 2009

Sukkersøtt - utfordring #33






Saritha tipset meg om http://sukkersott.blogspot.com/ der man også kan delta på ulike scrappe-utfordringer.

Denne uken er utfordringen å lage et kort i enkel stil, og det passa meg bra. Nå har jeg laga et søtt, lite kort som jeg skal debutere på Sukkersøtt-bloggen med :)

På baksiden av kortet har jeg skrevet et dikt av Kolbein Falkeid som omhandler vennskap - synes det er så fint.

"Det er langt mellom venner
Mellom venner står mange
bekjentskaper
og mye snakk.
Venner ligger som små lysende stuer langt borte i fjellmørket.
Du kan ikke ta feil av dem."

6 comments:

Nina said...

Sukkersøtt kort og vakkert dikt :-)
Skikkelig yndig og inspirerende!

Joanna said...

Kjempeflott kort fra deg, og diktet er bare nydelig :)

Klemz, Joanna

May-Bente said...

Så søtt kort.
Ha en flott søndag!

Benedicte said...

så flott kortet ditt var

klem fra Benedicte

Bente said...

Så herlig kort! Kjempesøtt:=)

Hanne said...

Så nydelig kort du har laget til denne utfordringen! Yndig og lekkert :)