Wednesday, April 29, 2009

Konvoluttkort til 18-åring

Hadde lyst til å lage et konvoluttkort i gave til husets 18-åring. Ble ganske fornøyd :)

Har fulgt denne oppskriften. Jeg har også latt meg inspirere av bloggen til ei som heter Hege-Annie.

Alle stemplene (unntatt bokstavene) er fra Stempelglede sin Grunge-collection.
Var artig å gjøre litt embossing igjen, en stund siden sist. Har valgt å pynte konvoluttkortet veldig enkelt siden det skulle være til en gutt/mann, og jeg fort synes det blir for "jentete" med blomster o.l.


På baksiden av konvolutten har jeg limt et mønsterark (fra MME - Grow kit), siden jeg brukte et kartongark til selve konvolutten i stedet for et tosidig mønsterark. Har skrevet signaturen min inni stempelet.


På kortet inni har jeg limt en strimle av mønsterpapiret til å putte en seddel bak.





På baksiden av kortet kan man skrive en hilsen, et dikt, et godt sitat - eller la være å skrive noe i det hele tatt.

2 comments:

Nina said...

Eva dette var jo kjempelekkert!! Kan tro Glenn blir glad for dette kortet :)
Nydelig pynt, det ser ordentlig antikt ut :)
Klem klem

Guro said...

Hei Eva
Takk for hyggelig kommentari bloggen min :)
Jeg har søkt på google på "vintage lady" Du får opp en del sider, men det er bare å lete litt. Håper du finner noe du liker :)

Guro