Tuesday, April 14, 2009

Sukkersøtt - utfordring #35

Jeg hadde tenkt å prøve meg på påskekort-utfordringen til Sukkersøtt, men kom meg aldri så langt. Nå har jeg i stedet laget et kort etter Kristine sin skisse.
Det er stempel fra Magnolia, og mønsterarket er fra Scarletts letter.

På innsiden er det plass til å stikke inn et gavekort på siden til venstre.

På baksiden har jeg først stemplet. Så klippet jeg ut en runding i papir til å legge over stempelet, før jeg brukte distress ink til å lage "strålene" ut fra sirkelen.

4 comments:

Bente said...

Flott kort med kjempefint stempel!

Lena Katrine said...

Hei Eva!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

Du kan få tak i alle Sugar Nellie stemplene hos Funky Kits (bare trykk på linken, og vips - så kan du shoppe:)

Nina said...

Så søtt kort!
Herlige farger :) Var nydelig med det hjertet i midten av blomsten :)

klem Nina

Gry-Heidi said...

Hei! Så mye fint du lager! Koselig at du vil være med på candy'en min :) Lykke til!

Klem, Gry-Heidi