Monday, April 13, 2009

Scrappemania - Et lite ord # 3 - Alltid


Fersk som jeg er i denne scrappe-nettverdenen, kom jeg over en (for meg) ny side som heter Scrappemania. En månedlig utfordring de har heter "Ett ord", og i den pågående utfordringen de har, er ordet "Alltid". Det er lett å scrappe til, og etter litt tenking fram og tilbake valgte jeg et bilde av meg og hesten min, Fina, for å bruke til LO'en.

Så nå vet dere hvorfor jeg heter Hesteberta her :)

Synes ikke fargene kommer godt nok fram her, spesielt gullfargene. Men dette er det beste jeg får til. Bakgrunnen er et mønsterark fra Stella Ruby som heter Coffee with dessert.

2 comments:

Marianne Hope said...

Hei så fint at du fant oss og at du ble med på utfordringen. Og takk for et fint bidrag!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen said...

Hei!
Herlig layout - håper du forstetter å delta hos ScrappeMania :-)