Thursday, March 10, 2005

Medusin

Hvorfor blir man alltid syk når man skal ha fri? Er det kroppen som slapper av og dermed er mer tilgjengelig for virus og bakterier? 39,3 i feber var ikke akkurat planen min for denne langhelga (les: fri fredag), men det var i alle fall virkeligheten da jeg kreket meg hjem fra jobb en time før tiden. Etter et utall timer i sengen med søvn, hvile, pinex, cola og litt mat er jeg nå tilbake blant de vanlige dødelige. I alle fall nesten. Satser på å våkne opp som et nytt og bedre menneske i morgen! God natt :)

2 comments:

På slakk line said...

Hvitløk er tingen. I nesen, i maten ovs. jeg er en djævel på hvitløk og har ikke vært syk en eneste dag i år (bank i bordet)
!!!!!

God bettring!
:o)

Fink said...

Gooood bedring Eva!!!!
Bli bra igjen, du må bli bra igjen, du må du må bli bra igjen, bliii braaa igjeeeen, dum-di-dum, fritt etter Jahn Teigen.