Wednesday, March 02, 2005

Welcome!

...og herved erklærer jeg min utsøkte blogg for åpnet. Velkommen inn i den vidunderlige Wintherske verden av hest, fest og ...(kom ikke på noe som rimet). Vel vel, må nok advare mot en del tullprat, men da er du hjertelig velkommen til å b"logge ut". Vil også advare sterkt mot værsyke, da mitt humør stiger og synker i forhold til været utenfor vinduet (spesielt når jeg må være ute i det). Er nettopp tilbake etter en koselig uke i Vestlandets hovedstad (og min fødeby), og der var det null snø på marka og sol hver dag (ja, jeg snakker om Bergen!!) Godt med litt avveksling fra sånn sprøtt vær som det f eks har vært i dag. Dagen starta med frokostservering for firbente i Stall Løgavlen i 20 minus, etterfulgt av en heller kjølig ridetur (les: kjentes ut som om ene stortåa var borte). Etter noen timer var det plutselig 15 grader varmere, og det begynte å snø (akkurat som om vi ikke har nok snø?!?). Har kommet ut av telling på hvor mange ganger jeg har kostet bilen. Jaja, nå skal jeg på et møte. Sees i morra!

No comments: