Thursday, March 17, 2005

Noe å glede seg til

Det er viktig å ha noe å glede seg over eller glede seg til. Da jeg var liten (i alle fall yngre enn nå) brukte jeg å glede meg til jul, bursdagen min, 17. mai og sommerferien. Greit fordelt utover året. I dag sitter jeg og gleder meg til i morgen. Da tar jeg helg (når jeg er ferdig på jobb altså), og kan se frem til en bedre middag på restaurant, etterfulgt av overnatting på hotell. Dagen etter skal jeg treffe min høygravide studievenninne på kafé, så lenge ikke babyen finner det for godt å ploppe ut før den tid... Snart er det påskeferie (da jeg riktignok skal jobbe noe), ikke lenge etter kommer mai med alle sine fridager, og 28. mai er jeg invitert i bryllup. Det er mye å glede seg til, og nå har jeg bare nevnt noe. Men man må ikke glemme å glede seg over små ting i hverdagen, som at sola skinner, at Elias synger, en kopp kakao etter å ha vært ute i kulden og det at man har det veldig bra sammenliknet med en del andre folk i verden. Ha en fin dag, folkens!

No comments: