Thursday, March 03, 2005

Tidsklemma

Jeg er et offer for den velkjente tidsklemma. Eller offer og offer, jeg har vel satt meg i den selv egentlig... Dessuten tror jeg at jeg er anlagt for å komme sent. Føler vel at jeg måtte prøve å snu trenden etter å ha blitt født noen dager før termin, he he. I dag kom jeg ti minutter for sent på jobb, men så var jeg faktisk tidlig ute i går, så da går vel det opp i opp. Litt verre er det de gangene jeg har kommet for sent til tog, buss, eller har holdt på å komme for sent til fly!! En gang holdt vi på å komme for sent til et fly til Syden, men det var ikke på grunn av sløvhet og treghet, men at vi hadde sett feil på billettene når det gjaldt tidspunktet. Den gangen jeg kom susende inn på Sandane flyplass et kvarter før flyet skulle gå, har jeg derimot ingen unnskyldning for. Jeg lover at jeg skal prøve å forbedre meg, jeg er forresten ikke alltid sent ute!

2 comments:

På slakk line said...

Tidsklemma har ikke fått festet grep om meg enda, men den kommer litt sånn pø om pø. Vi får bare spist middag sammen to-tre ganger i uka pga trening og sånt, men da får jo jeg sove når han er borte og det er jo genialt!!!!

Det eneste jeg lider under ar at TV-kanalene har bestemt seg for å legge de programmene jeg vil se, SAMTIDIG!! Whats up med det????
Så som du skjønner, har jeg ikke så mye å bekymre meg over.. enda :o)

Hesteberta said...

Bare vent. Den tiden kommer da du bare kan se langt etter en lur på sofaen. Når det gjelder programmer som krasjer, kan man ta i bruk en såkalt videospiller. Det er en gjenstand fra steinalderen som man putter rektangulære plastbokser med bånd inn i, og så kan man kopiere fra tv'en inn på båndet. Hos oss har vi faktisk tre slike ennå - aner ikke hvorfor...